Fairy Land mänguautomaat toob kaasa muretu lapsepõlve tagasihoidliku atmosfääri, sest Froggy slot viib internetireisija konnaboonuste muinasjutumaale.

Fairy-Land-slot

Igaüks meist unistab sellest, et olla jälle laps. Muretu aeg, mil ei pidanud mõtlema, mis homme juhtub, et teha seda, mida tahtsid. Kõik nautisid seda ja aastate möödudes mõistsid nad, et see oli parim aeg üldse.

Ja mida seostatakse lapsepõlvega? Noh, muidugi muinasjutud, mida me kõik oma vanematele rääkisime. Mänguautomaadi Frog arendajad otsustasid, et muinasjutud ei ole ainult lapsepõlvega seotud, ja lõid oma mänguautomaadi, mis sukeldub maagia ja headuse õhkkonda ka täiskasvanutele.

Slot Fairy Land osaleja ülesanne on aidata konnal koju naasta, leida oma pruut ja saada rikkaks ise. Õnneks konn on helde ja maksab head raha.

Kuidas mängida Fairy Land mänguautomaati

Lihtne graafika ja intuitiivne kasutajaliides on see, mis lisaks muinasjutulisele olemusele seda mänguautomaati veel köidab.

Tegemist on tavalise slotiga, millel on 5 rullikut ja 9 aktiivset rida. Muuda liinide arvu saab klahvi 1 rida – 9 rida. Riskimängu aktiveerimiseks on eraldi võti topelt ja panustamine muutub panusega üks.

Selleks, et alustada ühe spinni, lihtsalt klõpsake start. Boonus- ja riskimängude koefitsientide ja reeglite selgitamiseks saate pärast klõpsamist info. Kõik on lihtne ja arusaadav, isegi kellelegi, kes pole kunagi varem teenindusautomaate mänginud.

Võidusümbolid ja vapustavad koefitsiendid

Tasub märkida, et mänguautomaadis Fairy Land võidukombinatsioone ei arvestata mitte ainult esimesest, vaid ka viiendast rullist. Sellisel juhul toob kolme sümboli kombinatsioon kasumit, isegi kui see ilmub mänguautomaadi keskele.

Wild-sümbolina tegutseb mänguautomaadis Fairytale Country kameeleon, mis on väga sümboolne. See võib asendada võidukombinatsioonis mis tahes sümbolit, välja arvatud jackpot ja boonus. Samuti tuleb see kokku väga tulusates võidukombinatsioonides: 3, 4 ja 5 kameeleoni toovad mängijale koefitsiendid 100, 250 ja 2500.

Boonuse rollis on konnakujutis. See ei too rahalist tasu, kuid aktiveerib väga tulusa boonusmängu, kui 3 või rohkem neist ilmub kõikidele rullikutele.

Jackpot selles slotis on mänguautomaadi Fairyland nimi. Nende sümbolite kombinatsioon toob suurima kasumi kõikidest sümbolitest. Kolm, neli ja viis sellist sümbolit ühes reas toovad õnnelikule 100, 1000 ja 10 000 krediiti iga pandud sümboli eest.

Järgmisena on pärast jackpoti ja wild’i kasumlikkuse järgi need legendaarsed seitsmikud. Need on eelmise sajandi keskel mänguautomaatides kõikjal ja on endiselt moes. Kolm, neli ja viis seitsmikut toovad 20, 100 ja 250 krediiti kasumit.

Liblikas, kui seda kogutakse kolme, nelja ja viie pildi reale, toob kaasa keskmised võidud – tõenäosused 20, 50 ja 150. Tigu seevastu toob veidi väiksemaid koefitsiente – 10, 50 ja 100, kui kolm, neli ja viis sellist sümbolit on aktiivsel real.

Viimased kõige kasumlikumad sümbolid on need, mis on sama legendaarsed kui seitsmed – baarid. Neid sümboleid on Euroopas ja Ameerikas kasutatud sama kaua kui kõiki mänguautomaate. Alates eelmise sajandi vahetusest on sõna “baar” äratanud miljonite mängijate meeled kogu maailmas. Isegi muinasjutuline slot on leidnud sellele sümbolile koha.

Kolme aktiivsel real ilmuv pilt kolmest baarist võib tuua kasumit 10, 50 ja 75 krediiti kolme, nelja ja viie sellise sümboli eest. Kaks latti toovad veidi vähem – 5, 10 ja 50. Üks riba on kõige madalamalt maksev kombinatsioon ja toob oma omanikule 2, 5 ja 20 võidu.

Riskimäng

Kui klassikalises mänguautomaadis ilma riskimänguta. Pärast iga võidukombinatsiooni antakse mängijale võimalus kas võtta oma võidud või proovida riskida ja neid kahekordistada.

Riskimäng viiakse läbi vastavalt selliste teenindusautomaatide standardsetele reeglitele. Lauale pannakse viis kaarti. Üks kaart on näoga allapoole, mis on diileri kaart, ja ülejäänud kaardid on näoga ülespoole. Iga mängija ülesanne on ära arvata, milline kaart on kõrgem kui diileri oma. Kui mängija arvab ära, kahekordistatakse tema võit ja talle antakse võimalus uuesti mängida. Kui mängija eksib, läheb kogu summa majale. Teine võimalus on, kui diileril ja mängijal on võrdsed kaardid. Siis võib mängija uuesti mängida või võtta oma raha, kuid tema võidud jäävad samaks.

Boonusmäng konnamasinas

Kõige nauditavam ja kasumlikum osa mänguautomaadis Fairy Land on boonusmäng. Lisaks sellele, et see on väga huvitav ja põnev, võib see olla tõesti suur auhind – 22 500 krediiti.

Nagu eelnevalt mainitud, saad boonusmängu alustada, kui kogud kolm konnaga sümbolit kõikidele rullikutele. Pärast seda ootab õnnelikku mängijat ees jõgi, kus on palju liiliateid. Peaasi – liigutada konn teise poole, suunates selle lillide juurde. Kui lillepeenar on hea, saab mängija raha ja konn liigub edasi. Kui halb, siis konn vajub, aga raha jääb mängijale.

Kui konnaslotimeister liigutab konna teisele poole, saab ta mängida superboonusmängu. Väljakutse on lihtne: on kaks varju. Ühel on krokodill, kes peidab end selle taga, teisel on lemmik konn. Kui mängija valib õige varju, mille taga on konn – kõik boonusmängu võidud suurenevad 25 korda, kuid kui ta teeb vea, läheb kõik raisku. 22 500 krediiti suurune auhind on Fairy Landi mänguautomaadi mängimise riski väärt.